سایز لاستیک گریدر

سایز لاستیک گریدر از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. گریدر یکی از پرکاربردترین انواع ماشین سنگین است که با نام شیب ساز نیز شناخته می شود. گریدرها کاربرد بسیار متنوعی دارند ولی به طور متداول برای مسطح ساختن سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرند و لاستیک آن ها در انواع سایز مختلف موجود بوده و به فروش می رسد.

لاستیک ‌های گریدر، نقش بسیار حیاتی در عملیات حمل‌ و نقل و حفاری در معادن و سایر صنایع دارند. این لاستیک ‌ها با توجه به نیازهای ماشین ‌های گریدر طراحی شده‌ اند. لاستیک گریدر در تأمین قدرت مورد نیاز برای حرکت این ماشین سنگین تأثیر زیادی دارد و در هنگام حرکت به آن استحکام، قدرت و سرعت می دهد. نوع عاج ها، ساختار و سایز آن به گونه ای است که به خوبی بر روی سطح حرکت کرده و اصطکاک و مقاومت کمی با آن ایجاد می نماید.

گریدرها در کارخانه ها و برندهای بسیار متنوعی تولید می شوند که از مهم ترین آن ها می توان به گریدر کوماتسو، کاترپیلار، گریدر هپکو، گریدر ولوو و موارد متعدد دیگر اشاره نمود که لاستیک هر کدام از این موارد در سایز ها و طرح های متنوعی تولید شده و به کار می روند. باید توجه نمود که هر کدام از انواع لاستیک گریدر دارای سایزهای مختلفی بوده و سایز لاستیک گریدر بیانگر قدرت، توانایی، عملکرد و کاربرد آن می باشد.

سایز لاستیک گریدر

انواع سایز لاستیک گریدر

لاستیک گریدر بر اساس سایز بندی انواع مختلفی دارد. هر کدام از برندهای لاستیک گریدر برای محصولات خود سایزبندی ویژه ای را اختصاص داده است. سایز های متنوعی بسته به برند گریدر وجود دارد که در بازار ایران، کاربرد و فروش بیشتر دارند که شامل موارد زیر است.

  1. لاستیک گریدر سایز 24/14.00
  2. لاستیک گریدر سایز 24/16.00
  3. لاستیک گریدر سایز 25/18.00

همچنین لاستیک گریدر بر اساس شکل و فرم عاج و شیارهایی که دارد، به انواع مختلفی تقسیم می گردد که سایز های مختلفی از آن ها در این مرکز موجود می باشد. عاج لاستیک G2 که در بازار با نام لاستیک گریدر گل چشمی شناخته می شود و عاج لاستیک E3 که با نام لاستیک گریدر گل ابرو شناخته می شود. سایزهای متنوع این مدل ها را می توانید با قیمتی مقرون به صرفه از این مرکز تهیه نمایید.

سایز لاستیک گریدر (3)

ویژگی های لاستیک گریدر

لاستیک گریدر به دلیل کاربردی که دارد، خصوصیات متنوعی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود. یکی از ویژگی ‌های مهم لاستیک ‌های گریدر، مقاومت بالا در برابر سایش است. این مقاومت به طور مستقیم با عمر مفید لاستیک و کاهش نیاز به تعویض مکرر آن منجر می شود. لاستیک گریدر بر اثر اصطکاک فرسایش بسیار کمی دارد. دیگر آنکه لاستیک ‌گریدر در انواع سایز گوناگون برای تحمل بارهای سنگین و حجیم طراحی شده‌ است و از قابلیت حمل بار بالا برخوردار می باشد.

طراحی ساختار لاستیک گریدر به گونه ای است که پایداری و کنترل مناسبی در شرایط مختلف جاده ای دارد. لاستیک گریدر در سایز های گوناگون برای حرکت در جاده های خشک، مرطوب، ناهموار و سنگلاخ مناسب بوده و دوام بالایی در این موارد دارد و به همین جهت لاستیک ‌های گریدر به دلیل مقاومت و عملکرد بالای خود، برای استفاده در معادن و صنایع سنگین نیز مناسب می باشد.

لاستیک گریدر با انواع سایز متنوعی که دارد دماهای بسیار بالا و بسیار پایین را به خوبی تاب می آورد و قابلیت دوام در حرارت بالا را دارد. جداره لاستیک گریدر به گونه ای ساخته شده است که در برابر پارگی و از هم گسیختگی مقاومت بالایی دارد. این تایر در لایه های درونی تر تجهیز و  تسلیح شده است.

سایز لاستیک گریدر (2)

همچنین لاستیک گریدر چه در سایز بالاتر و چه سایز پایین تر تحمل بالا در برابر وزن ها و نیروهای زیاد دارد و این نیرو را به خوبی به سطح منتقل می نماید. ویژگی دیگر لاستیک گریدر تاب آوری بالا در سرعت های بالا می باشد. گریدر از آن جایی که با سرعت و قدرت بالا فعالیت می کند، لاستیک گریدر نیز به خوبی از پس این سرعت و قدرت بر می آید.

ویژگی دیگر لاستیک گریدر مهار نمودن ارتعاشات و لرزش ها در حین حرکت و فعالیت خود می باشد. لاستیک گریدر به دلیل ساختار، میزان ضخامت تایرها و سطح مقطعی که دارد و ابزاری برای انتقال نیرو بوده و نیروهای وارده بر بدنه گریدر را مهار نموده و به زمین منتقل می کند و موجب کاهش لرزش ها و تکان های وارد بر بدنه آن می گردد.

لاستیک گریدر دچار لغزش نمی شود، به خوبی از روی خاک مرطوب و چسبنده و ناهموار عبور می کند و طراحی آن به گونه ای بوده است که در شرایط سخت و دشوار حرکت روان و کنترل شده ای ایجاد نماید. لاستیک گریدر را در سایزهای گوناگون و ساخته شده در برندهای با کیفیت می توانید از این مرکز تهیه نمایید. جهت ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید.