خرید لاستیک دامپتراک

لاستیک‌های دامپتراک، نه‌تنها برای عملکرد در شرایط سخت و دشوار ساخته شده‌اند، بلکه دارای الگوهای پیشرفته آج و سایر ویژگی‌های خاص برای جلوگیری از لغزش و سایش هستند؛ بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که ماشین‌ آلات شما در حین کار، پایدار و ایمن خواهند بود. لاستیک‌های دامپتراک دارای ساختاری محکم هستند که می‌توانند حتی سخت‌ترین کارها را نیز به خوبی انجام دهند، بنابراین یک انتخاب عالی برای ماشین‌آلات سنگین شما در ساختمان سازی، معدن، راهسازی و یا هر صنعت دیگری که به لاستیک‌های مقاوم نیاز دارید، خواهند بود.

خدمات فروش لاستیک دامپتراک

هنگام خرید لاستیک دامپتراک، بایستی نوع ماشین آلات و همچنین کاربرد آن را در نظر بگیرید؛ چرا که این نوع ماشین آلات برای حمل بارهای سنگین در زمین‌های ناهموار مناسب‌تر هستند، به طوری که این ماشین ها اغلب در معادن، راهسازی، صنعتی و ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند؛ بنابراین لاستیک‌های دامپتراک عمق آج زیادی دارند و ضد سایش هستند و همچنین مقاومت بالایی در برابر بریدگی دارند.

اگر به دنبال خرید انواع لاستیک دامپتراک هستید، مجموعه ما طرح‌های آج و ساختار ترکیبی مختلفی را برای تجهیزات کار و ماشین آلات شما ارائه می‌دهد، به علاوه کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین لاستیک دامپتراک را برای بهینه‌سازی عملکرد و افزایش کارایی شغلی خود پیدا کنید. مجموعه ما متعهد به ارائه محصولات بادوام، فناوری‌های یکپارچه و بهترین خدمات در فروش لاستیک دامپتراک است تا به دوام تایرهای جدید کمپرسی و ماشین آلات صنعتی شما کمک کند، بنابراین می‌توانید بهترین خرید خود را با مجموعه ما تجربه کنید.

مشخصات لاستیک دامپتراک

لاستیک‌های دامپتراک ما، لاستیک‌های ولکانیزه شده و باکیفیت بالا هستند که دارای تناسب عالی با تایر چرخ است و با چندین لایه روکش شده، مقاومت فوق العاده زیادی را ایجاد می‌کنند، همچنین الگوهای آج در لاستیک‌های دامپتراک مطابق با استاندارد جهانی است، به طوری که این لاستیک‌ها از ترکیب مواد شیمیایی، معدنی، لاستیک مصنوعی و طبیعی مطابق با دستورالعمل‌های تأیید شده و استاندارد ساخته شده‌اند و در قالب‌های باحرارت 150درجه سانتی‌گراد و با فشار تقریباً 15 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع بازپخت می‌شوند.

لاستیک‌های رادیال دامپتراک ما برای کامیون‌های کمپرسی با یک آج عمیق برای حداکثر کشش و مقاومت در برابر لغزش جانبی طراحی شده است، همچنین دارای ترکیب آج ویژه برای مقاومت در برابر برش و طول عمر هستند، به علاوه دیگر لاستیک‌های دامپتراک ما دارای یک پوشش فوق العاده بادوام برای مقاومت بالا در برابر سایش، برش و تولید حرارت هستند، به طوری که این نوع لاستیک ها برای استفاده در معادن مس، آهن، طلا، زغال‌سنگ و سایر معادن که نیاز به محافظت بیشتری در برابر سایش، بریدگی و سوراخ شدن تایر دارند، توصیه می‌شود.

نوع دیگر لاستیک‌های دامپتراک ما دارای یک طراحی کشش رادیال تمام فولادی برای گریدرها و لودرها در کاربردهای معدن است، به طوری که این لاستیک‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که سایش و کشش یکنواخت را فراهم می‌کند؛ بنابراین لاستیک‌های رادیال به طور خاص برای عملکرد معدن‌کاری سنگین استفاده می‌شوند که مقاومت در برابر سایش و حرارت را افزایش می‌دهند.

فاکتورهای اصلی هنگام خرید لاستیک دامپتراک

1. ظرفیت بار: هنگام خرید لاستیک دامپتراک، توجه به حداکثر وزنی که ماشین آلات شما بایستی بار را حمل کنند ضروری است؛ بنابراین هنگام خرید لاستیک توجه به این نکته ضروری است که لاستیک‌هایی را انتخاب کنید که از سنگین‌ترین باری که پیش‌بینی می‌کنید بیشتر باشد؛ درنتیجه توجه به ظرفیت باری که قرار است حمل شود از نکات مهم هنگام خرید لاستیک است.

2. کاربرد و زمین: نوع زمین و شرایطی که ماشین آلات در آن کار می‌کند را در نظر بگیرید؛ چرا که لاستیک‌های مختلف برای کاربردهای خاص مانند استفاده در جاده، خارج از جاده یا استفاده مختلط طراحی شده‌اند؛ بنابراین هنگام خرید، لاستیک‌هایی را انتخاب کنید که برای زمین و شرایط خاص کار شما، مناسب باشد.

3. الگوی آج: الگوی آج بر کشش و عملکرد تأثیر می‌گذارد، به طوری که هنگام خرید لاستیک برای کاربردهای خارج از جاده، لاستیک‌هایی با آج‌های عمیق و تهاجمی را انتخاب کنید که چسبندگی عالی بر روی سطوح نرم را فراهم می‌کنند و از سوی دیگر، برای کاربردهای در جاده یا مختلط، لاستیک‌هایی را با الگوی آج متوسط‌ تر در نظر بگیرید که کشش و راندمان سوخت را متعادل می‌کند؛ بنابراین انتخاب نوع آج یک فاکتور مهم هنگام خرید لاستیک دامپتراک است.

هنگام خرید لاستیک دامپتراک، ارزیابی نوع آج ضروری است؛ چرا که آج‌های عمیق و بلوکی برای جاده‌های نرم یا گل‌آلود مناسب هستند، در حالی که دیگر الگوهای آج‌ ممکن است برای زمین‌های سخت سنگی یا سنگ‌ریزه‌ای مناسب باشند، علاوه بر این ویژگی‌های خود تمیز شوندگی برای جلوگیری از تجمع گل و لای مهم هستند که بایستی این عوامل را هنگام خرید لاستیک در نظر بگیرید.

4. اندازه لاستیک: اندازه لاستیک توصیه شده برای ماشین آلات صنعتی خود را بررسی کنید، به طوری که اندازه لاستیک باید با مشخصات و بار مورد نیاز ماشین آلات شما مناسب باشد؛ بنابراین قطر، عرض و سایز لاستیک را هنگام خرید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که به درستی نصب می شود و عملکرد مطلوبی دارد.

5. برند لاستیک: لاستیک های دامپتراک دارای برندهای مختلف ایرانی و خارجی مانند البرز، لینگ لانگ، ارمور و غیره هستند که هر کدام کیفیت، دوام و طول عمر متفاوتی دارند؛ بنابراین انتخاب نوع برند و کیفیت لاتستیک نیز در هنگام خرید، یکی دیگر از عوامل مهم به شمار می رود.

مدل آج برند سایز عرض

(mm)

قطر کلی

(mm)

ظرفیت بار

(kg)

مدل عمق آج

(mm)

مشخصات
لینگ لانگ

چین

14.00 R24 375 1370 5800 رادیال E-3 29/5 دارای شیارهای عرضی پهن و بزرگ است که مقاومت برش بهتری را برای استفاده در فاصله کوتاه یک طرفه ارائه می دهد، همچنین در برابر حرارت بسیار مقاوم است.
لینگ لانگ

چین

14.00 R24 375 1371 5800 رادیالE-3 27 دارای شیارهای عرضی پهن و ترکیب آج متنوع است.
16.00 R25 437 1492 8000 رادیال E-3 31
لینگ لانگ چین 14.00 R25 361 1354 5800 رادیال E-3 27 دارای الگوی بلوک آج برای اتلاف مؤثر گرما و همچنین کاربرد طولانی مدت یک طرفه است
14.00 R25 361 1354 5800 رادیال E-3 27 دارای الگوی آج افقی مناسب است که مقاومت برش و تولید گرما را برای استفاده در فاصله یک طرفه ​​متعادل می‌کند.
لینگ لانگ چین 16.00 R25 437 1492 8000 رادیال E-3 27 دارای الگوی آج تهاجمی برای افزایش مقاومت در برابر برش و لغزش است.
لینگ لانگ چین 16.00 R25 437 1492 8000 رادیال E-3 31 عمیق تر بودن آج باعث طول عمر بیشتر می شود و مقاومت بالا در برابر برش و لغزش را ایجاد می کند.
لینگ لانگ

چین

14.00 R25 361 1374 5800 رادیال E-4 37 دارای ترکیب منحصربه‌فرد برای افزایش مقاومت برش است، به علاوه آج طرح‌دار عمیق، عمر مفید و ظرفیت کشش بهتر را ارائه می دهد.
16.00 R25 432 1527 8000 رادیالE-4 42
لینگ لانگ

چین

18.00 R33 498 1877 10900 رادیال E-4 52 دارای ترکیبات ویژه ای برای مقاومت استثنایی در برابر سایش و برش است، به علاوه طراحی آج خود تمیز شونده کشش و پایداری خوبی را در زمین نرم و گل آلود فراهم می‌کند
لینگ لانگ چین 18.00 R25 498 1673 9250 رادیال E-4 46 دارای  ترکیب آج ویژه برای مقاومت استثنایی در برابر سایش و برش است و  طراحی آج خود تمیز شونده، کشش و پایداری خوبی را در زمین نرم و گل آلود فراهم می‌کند

 

6. دوام و طول عمر: لاستیک‌های دامپتراک با بارهای سنگین و شرایط سخت روبرو هستند؛ بنابراین هنگام خرید به دنبال لاستیک‌هایی باشید که دارای دوام و طول عمر باشند، به علاوه عواملی مانند ساختار لاستیک، استحکام دیواره جانبی و مواد دیگر را نیز هنگام خرید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که آنها می‌توانند در برابر کار شما مقاومت کنند.

7. نگهداری و هزینه: الزامات نگهداری و هزینه کلی لاستیک‌ ها را هنگام خرید ارزیابی کنید؛ چرا که برخی از لاستیک‌ ها ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر و یا طول عمر کمتری داشته باشند که می‌تواند بر هزینه های عملیاتی شما تأثیر بگذارد؛ بنابراین هنگام خرید توجه به این نکته بسیار مهم است.

8. بهره وری سوخت: اگر بهره وری سوخت در اولویت خرید شما است، به دنبال لاستیک هایی باشید که برای به‌حداقل‌ رساندن مقاومت غلتشی طراحی شده‌اند؛ چرا که لاستیک‌های با مقاومت غلتشی پایین می‌توانند به کاهش مصرف سوخت کمک کنند که در نتیجه باعث افزایش طول عمر لاستیک می‌شود.

مجموعه ما، یک تأمین‌کننده معتبر لاستیک‌های دامپتراک است که متعهد به ارائه لاستیک‌های باکیفیت بالا و قابل‌اعتماد برای کاربردهای مختلف است، به‌طوری‌که لاستیک های ما به دلیل دوام، مطابقت با استانداردهای صنعت و فراتر از انتظارات مشتری شناخته شده‌اند؛ بنابراین لاستیک‌های دامپتراک ما با کشش عالی، پایداری و مقاومت در برابر سایش، عملکرد قابل‌ اعتماد و عمر طولانی تایر را تضمین می‌کنند.

مجموعه ما آماده ارائه خدمات فروش لاستیک دامپتراک با بهترین قیمت در بازار است، به علاوه ما دارای طیف وسیعی از لاستیک های دامپتراک با برندهای مختلف ایرانی و خارجی هستیم و خدمات ارسال سریع به تمام نقاط ایران را ارائه می دهیم؛ بنابراین اگر سؤالی دارید یا برای انتخاب و خرید لاستیک دامپتراک مناسب برای کار خود نیاز به کمک دارید، با ما تماس بگیرید.