تایر مینی لودر بابکت

مینی لودرهای بابکت از جمله ماشین آلات پرکاربرد در ایران هستند به همین دلیل، انتظار می رود تایرهای بابکت در محوطه سازی ساختمان گرفته تا کار در پارک ها برای حمل کالا به خوبی کار کنند بنابراین مینی لودرهای بابکت یک ماشین همه کاره و بسیار مفید برای حمل کالا  هستند با این حال، این واقعیت که تایرهای بابکت در چنین موقعیت های متنوعی استفاده می شوند به این معنی است که آن ها در معرض زمین های مختلف از سطوح سخت مانند بتن و آسفالت گرفته تا زمین های گل، سنگ، برف و خاکی قرار می گیرند به طوری که قرار گرفتن در معرض زمین های مختلف به انواع مختلفی از تایرهای بابکت نیاز دارد.

انواع مینی لودر بابکت

  • لودرهای اسکید
  • لودرهای فشرده تایر نواری
  • لودرهای مفصلی کوچک
  • لودرهای چرخ دار فشرده
  • تراکتورهای فشرده

 برخی از انواع تایر برای مینی لودرهای بابکت

تایر بابکت برای سطوح سخت

 تایرهای جامد طراحی شده برای سطوح سخت از ترکیبات لاستیکی مهندسی شده مخصوص ساخته شده اند بنابراین اگر از مینی لودر خود بر روی آسفالت، بتن و سایر سطوح سخت مشابه استفاده می کنید با خرید تایرهای بابکت ما بهترین کار را خواهید داشت، زیرا آن ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر سایش مقاوم تر باشند.

تایر بابکت برای زمین های گل، خاک و نرم

اگر محل کار شما شامل کار با مینی لودر در زمین های گل و لای، سنگ، خاک و سایر سطوح نرم مشابه باشد این لاستیک های بابکت جامد همه کاره ما به خوبی به شما کمک خواهند کرد به طوری که مدل  آج آنها به گونه ای است که ارزش پول شما را تقریباً روی تمام سطوح نرم حفظ می کند و اطمینان حاصل می کند که پول شما به درستی خرج شده است.

تایر مینی لودر بابکت (1)

تایر بابکت برای زمین های چمن

اگر روی چمن شخصی یا یک پارک عمومی با مینی لودر بابکت خود کار می‌کنید، باید مطمئن شوید که تایرهای بابکت شما باعث ایجاد آشفتگی در چمن‌ های زیبای مشتریانتان نمی‌شوند  بنابراین، اگر با زمین‌ های چمن‌دار سر و کار دارید، باید تایرهای بابکت آج مخصوص چمن را از ما خریداری کنید به طوری که این تایرهای بابکت آسیب دستگاه را بر روی سطوح محوطه سازی شده کاهش می دهد با این حال، آنها مقاومت کمی در برابر کشش و سایش در سایر زمین ها ارائه می دهند.

تایرهای بابکت با آج عمیق

اگر زمینی که شما در آن با مینی لودر خود کار می کنید بسیار گل آلود و یا خیلی نرم است اینجاست که تایر بابکت با آج عقیق برای ایجاد کشش بیشتر و افزایش عملکرد دستگاه مفید است.

تفاوت بین تایرهای بابکت گران قیمت و ارزان

البته که هنگام خرید تایر مینی لودر جدید، قیمت آن مهم است به طوری که این تایرها ارزان نیستند و حتی مدل هایی با قیمت پایین تر هزینه زیادی دارند به همین دلیل، خرید تایرهای صحیح از همان ابتدا بسیار مهم است بنابراین هنگام خرید تایر مینی لودر بابکت، نباید فقط به دلیل ارزانتر بودن عجله کرد. با این حال، این مینی لودرهای بابکت به تایرهای خاصی نیاز دارند تا بتوانند به درستی کار کنند.

البته فرقی نمی‌کند مدل‌های پنوماتیکی را خریداری کنید یا مدل های جامد، مدل های بادی و اینکه مینی لودرهای بابکت دارای انواع و طیف مختلفی از تایر در ابعاد و اندازه های مختلف با کاربرهای متفاوتی هستند بنابراین باید بدانید که به دنبال چه چیزی باشید چرا که کاربردهای خاص نیاز به تایرهای خاصی دارد بنابراین با فروشگاه ایران لودر همراه شوید تا با استفاده از خدمات مشاوره توسط ما بهترین خرید خود را با قیمت مقرون به صرفه تجربه کنید.