فروشگاه لاستیک ماشین سنگین

فروشگاه لاستیک ماشین سنگین شامل محصولات گسترده ای برای استفاده در انواع ماشین آلات سنگین و فوق سنگین می باشد و در سایزهای متفاوت تولید می گردد که در این مرکز موجود می باشد. انواع لاستیک های ماشین سنگین را با TBR نشان می دهند که بر روی برخی از این محصولات درج می گردد. لاستیک های ماشین سنگین که در این فروشگاه عرض می شوند به وسیله سیم ها و الیافی تجهیز و مقاوم سازی شده اند تا بتوانند در برابر عوامل فرساینده محیطی دوام بیاورند.

لاستیک ماشین سنگین که می توان تمامی انواع آن را در این فروشگاه تهیه نمود، برای قرار گرفتن در محیط های خشن و فرساینده تولید می شوند. لاستیک ماشین های سنگین در مکان هایی مانند زمین های کشاورزی و زراعتی و سنگلاخ و ناهموار، جاده ها و طی مسافت سنگین، حمل بارها و وزن های زیاد، اصطکاک و سایش بالا به دلیل ناصاف بودن سطح زمین، فعالیت در سرما و گرما و شرایط یخ زدگی و یا گرمای بسیار زیاد، رطوبت و مواد اسیدی و خورنده و موارد متعدد دیگر به کار می رود. مواد اولیه ای که در تولید لاستیک های ماشین سنگین به کار می روند بسیار متنوع هستند که در این فروشگاه نیز موجود می باشند. انواع مواد پلیمری، مصنوعی، پلی یورتان و مواد متعدد دیگر.

لاستیک های ماشین سنگین این فروشگاه دارای طرح های متنوعی می باشند که این طرح ها و شیارها آن ها را برای قرار گرفتن در سطوح مختلف و تقسیم نیرو و فشار وارد بر زمین و افزایش تعادل کمک می کند. در زمین های کشاورزی که محصولاتی برای کشت وجود دارند اگر این نیرو و فشار به کمک شکل لاستیک ها به تعادل نرسد و کاهش پیدا نکند، موجب فشردگی سطح زمین و آسیب دیدن محصولات کشت شده می گردد.

فروشگاه لاستیک ماشین سنگین

فروشگاه لاستیک ماشین سنگین

شکل و فرم آج ها در لاستیک های ماشین سنگین این فروشگاه بسیار گسترده بوده و موجب عبور کردن رطوبت و گل و لای از میان شیارها می شود و یا میزان چسبندگی لاستیک را به حداقل می رساند. لاستیک ماشین سنگین در این فروشگاه بسیار متنوع هستند و برای انواع لیفتراک ها، کامیون ها و کامیونت ها، تراکتورها، فینیشرها، اتوبوس ها و موارد متعدد دیگر مناسب می باشد. در صورتی که از لاستیک ماشین سنگین مناسب و مرغوب استفاده شود، مصرف سوخت کاهش پیدا می کند و استهلاک خودرو پایین می آید. همچنین لاستیک ماشین سنگین مرغوب دوام بیشتری دارد و ازلحاظ اقتصادی به صرفه تر است. لاستیک ماشین سنگین مرغوب را می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید.