لاستیک دامپتراک

لاستیک دامپتراک همان لاستیک های مخصوص کمپرسی است چرا که که کامیون های کمپرسی وسایل نقلیه سنگین مهمی هستند که برای حمل و نقل مصالح ساختمانی و سایر محموله های حجیم استفاده می شوند به طوری که این وسایل نقلیه بزرگ به لاستیک های بادوام و قابل اعتماد نیاز دارند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

همچنین انتخاب لاستیک های مناسب برای کامیون کمپرسی شما می تواند بسیار دشوار باشد، به خصوص برای کسانی که تازه وارد این صنعت شده اند در همین راستا فروشگاه ایران لودر با بیش از 30 سال تجربه و سابقه درخشان در تامین و توزیع انواع تایر و لاستیک های صنعتی دامپتراک می تواند به شما در انتخاب درست کمک کند.

انواع لاستیک دامپتراک

فروشگاه ما طیف گسترده ای از انواع لاستیک دامپتراک را در دو نوع سیمی و نخی در سایزبندی واندازه های مختلف با توجه به نوع کمپرسی در دسترس دارد.

انواع لاستیک های دامپتراک مناسب کمپرسی

  • لاستیک دامپتراک شیار عمیق

لاستیک دامپتراک ما دارای شیارهای عمیق با محافظ های کناری است که برای جاده های ساینده مانند شن های سنگی یا سطوح فشرده بسیار مناسب هستند به علاوه این لاستیک دامپتراک ما در برابر برش، بریدگی و آسیب ضربه بسیار مقاوم است.

  • لاستیک دامپتراک شیار جهت دار

این مدل لاستیک دامپتراک ما دارای شیارهای جهت دار است به طوری که مقاومت برش بالا و کشش عالی با مقاومت در برابر لغزش جانبی دارد همچنین برای عملیات شدید معدن و راهسازی ایده آل است.

لاستیک دامپتراک (2)

اندازه های لاستیک دامپتراک

ما اندازه های مختلف لاستیک دامپتراک رابا توجه به نوع کاربرد شما و همچنین وزن بار حمل شده برای انتخاب شما داریم بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز ماشین آلات خود یا سایر شرایط کار، لاستیک مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

با ما بهترین لاستیک های دامپتراک را برای حمل و نقل پیدا کنید

هنگام خرید لاستیک دامپتراک، باید نوع ماشین آلات و همچنین کاربرد آن را در نظر بگیرید چرا که لاستیک های دامپتراک برای حمل بارهای سنگین در زمین‌های هموار مناسب‌تر هستند به طوری که این کامیون ها اغلب در معادن، و سایر مناطقی که کامیون را ملزم به انتقال بارهای با حجم زیاد از مکانی به مکان دیگر می کند، استفاده می شود.

فروشگاه ما دارای طیف گسترده ای از انواع لاستیک های دامپتراک برای هر نوع کمپرسی در ابعاد و اندازه های مختلفی است چرا که ما با وجود انبارهای بزرگ خود تامین کننده قوی در عرضه تایر و لاستیک های صنعتی هستیم بنابراین شما می توانید انواع لاستیک های دامپتراک ما را بررسی کنید و برای خرید با مشاوران ما در ارتباط باشید.