مرکز فروش و مشاوره تایر و لاستیک صنعتی

انواع مختلفی از تایر و لاستیک صنعتی در بازار وجود دارد بنابراین مهم است بدانید که کدام یک از لاستیک های صنعتی برای نیازهای شما مناسب تر است چرا که بایستی هنگام انتخاب تایر و لاستیک صنعتی نوع ماشین آلاتی که می خواهید استفاده کنید، نوع محیط کار، وزنی که با خود حمل می کند و نوع زمینی که از آن استفاده می کنید را در نظر بگیرید.

بنابراین استفاده از خدمات مشاوره به خرید مطمئن شما کمک زیادی می کند به این ترتیب می توانید تایر و لاستیک صنعتی مناسب خود را که بهترین کشش، پایداری و راحتی را برای نیازهای شما ارائه می دهد، انتخاب کنید در همین راستا مرکز فروش و مشاوره ایران لودر با بیش از 30 سال تجربه موفق در زمینه فروش انواع لاستیک های صنعتی می تواند به شما در این زمینه راهنمایی و مشاوره تخصصی ارائه دهد.

قیمت تایر و لاستیک صنعتی

قیمت تایرها و لاستیک های صنعتی در مرکز فروش ما معمولا از چند صد هزار تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر است به علاوه  قیمت تایر و لاستیک صنعتی در مرکز فروش ما به عوامل زیادی از جمله نوع لاستیک، سایز لاستیک و نوع کاربرد آن بستگی دارد بنابراین هنگام  خرید تایر و لاستیک صنعتی از مرکز فروش ما مهم است که بدانید دقیقا چه نوع لاستیکی مد نظر شما است.

همچنین برای راحتی در خرید ما انواع مشاره های تخصصی لاستیک را در مرکز فروش خود به مشتریان خود ارائه می دهیم تا شما بتوانید با خیال راحت  بهترین انتخاب را داشته باشید بنابراین با دریافت مشاوره از ما به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید چرا که ما یک تامین کننده بزرگ انواع تایر و لاستیک های صنعتی از بهترین برندهای موجود در بازر هستیم به طوری که ما بهترین راه حل های موجود را به شما ارائه خواهیم داد.

مرکز فروش و مشاوره تایر و لاستیک صنعتی (2)

کاربردهای صنعتی تایر و لاستیک های ما

  • ساخت و ساز
  • بنادر و پایانه ها
  • صنعتی
  • معادن
  • استخراج سطحی یا استخراج شفت
  • بولدوزرها
  • باربرها
  • اسکیدرها
  • جرثقیل های متحرک
  • گریدر و خراش دهنده
  • کامیون کمپرسی مفصلی

خدمات تایر صنعتی

در فروشگاه ایران لودر، فروش لاستیک تخصص ماست بنابراین علاوه بر طیف گسترده خدمات فروش تایر و لاستیک صنعتی تجاری ما، خدمات مشاوره تخصصی را نیز در مرکز فروش خود ارائه می دهیم بنابراین از فروشگاه ما دیدن کنید و یا از سایت ما بازدید کنید تا با خدمات لاستیک و تایر صنعتی ما بیشتر آشنا شوید چرا که ما یک مرکز فروش و مشاوره خرید تایر با خدمات کامل و با  قیمت های مقرون به صرفه هستیم.

ما دارای انواع تایر و لاستیک‌ های صنعتی سیمی، نخی، فشرده، پلی اورتان و دیگر لاستیک ها برای انواع لیفتراک و لودر و جرثقیل با کیفیت بالا هستیم که برای رسیدگی به نیازهای روزافزون عملیات جابجایی مواد و ارائه بهترین کشش، مانورپذیری و بهره‌وری انرژی برای بالابرهای شما طراحی شده‌اند.

خدمات مشاوره ای ما

کارشناسان لاستیک ما در مرکز فروش تایر عملکرد شما را بررسی می کنند و به شما کمک می کنند تا لاستیک صنعتی مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید همچنین مشاوران و کارشناسان ما در مرکز فروش، نظارت بر استفاده هر تجهیزات شما و ارزیابی عملکرد حین سرویس تایرهای شما، از گزارش فرسودگی و وضعیت تا نظارت بر هزینه لاستیک در هر ساعت استفاده را ارزیابی می کنند. رویکرد مشاوره ای ما در مرکز فروش به این معنی است که تایر شما با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد و راه حلی ارائه می دهد که اطمینان حاصل شود کارایی لاستیک را به حداکثر و هزینه خرید تایر خود را به حداقل می رساند.

با ما در تماس باشید.